• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя (Точилка "4Office" 4-346 прямокут; Дестеплер "4Office" 4-352 чорний; Кнопки-цвяшки "Scholz" 4841 30шт кол в ас; Лоток вертикальний "Delta by Axent" D4004-01 чорний; Степлер 20 NORMA 4028 45мм 24/6-26/6 червон; Ножиці "Norma" 17см 4235N універсал; Флеш-драйв APACER AH355 32GB USB3.0 Чорний; Біндер "4Office" 32мм 4-329 за 12шт; Біндер "Axent" 25мм 4402 за 12шт; Стрічка клейка пакувальна "Л" 48*66 40мк прозора; Стрічка клейка канцелярська "4Office" 18ммx10м прозорий 4-375 (за 1шт); Файл "Delta by Axent" D1004 А4+ 40мк (за 100шт); Ручка кулькова "Delta by Axent" DB2051 синя; Коректор з пензликом "Norma" 20мл 4913; Олівець графітний "Delta by Axent" з гумкою D2103 HB; Лінійка пластикова "4Office" 30 см 4-354 прозора; Скріпки "4Office" 28мм 4-321 100шт; Коректор-ручка з метал. кінчиком "4Office" 7мл 4-372; Ручка кулькова "Radius" "I-Pen" син принт корпус (12шт.); Ручка кулькова "Delta by Axent" DB2050 синя; Ніж канцелярський "4Office" 4-313 18мм; Стікер-закладка "4Office" 4-428 5кол 30арк.; Дужки №24/6 "4Office" 4-319 (1000 шт); Бланк "Товарно-транспортна накладна" А4 газет.; Гумка "Class" 4975/60 м'який білий; Зошит "1 вересня" 24арк. Клітинка; Набір маркерів текстових "4Office" 4-117-23/3 кол 1-5 мм; Стікер-закладка "Economix" E20945 45х12 125арк.; Клей-олівець "Norma" 9гр. 4624; Дирокол "Scholz" 4318 металевий з лінійкою (25арк.) чорн; Лоток горизонтальний "Delta by Axent" D4002 прозорий; Клей ПВА "Delta by Axent" D7121 50мл ковпачок-дозатор; Блок паперу для нотаток "Fresh Up" FR-1211 85*85мм 400арк, білий не клеєний; Батарейка DURACELL LR06 MN1500 уп. 1х2 шт видривна (плакат 2х10) за 2шт; Батарейка DURACELL D/LR20/MN1300 KPN 2 шт. (за 1шт); Батарейка DURACELL LR06 MN1500 (за 1шт)) (код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Оголошено тендер

14 916.72 UAH
Номер: 8518739f0274470e8cc7065ba520d286
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-06-26-004245-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КНП "ЦПМСД" Калинівської селищної ради
Замовник: КНП "ЦПМСД" Калинівської селищної ради
Очікувана вартість: 14 916.72 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя (Точилка "4Office" 4-346 прямокут; Дестеплер "4Office" 4-352 чорний; Кнопки-цвяшки "Scholz" 4841 30шт кол в ас; Лоток вертикальний "Delta by Axent" D4004-01 чорний; Степлер 20 NORMA 4028 45мм 24/6-26/6 червон; Ножиці "Norma" 17см 4235N універсал; Флеш-драйв APACER AH355 32GB USB3.0 Чорний; Біндер "4Office" 32мм 4-329 за 12шт; Біндер "Axent" 25мм 4402 за 12шт; Стрічка клейка пакувальна "Л" 48*66 40мк прозора; Стрічка клейка канцелярська "4Office" 18ммx10м прозорий 4-375 (за 1шт); Файл "Delta by Axent" D1004 А4+ 40мк (за 100шт); Ручка кулькова "Delta by Axent" DB2051 синя; Коректор з пензликом "Norma" 20мл 4913; Олівець графітний "Delta by Axent" з гумкою D2103 HB; Лінійка пластикова "4Office" 30 см 4-354 прозора; Скріпки "4Office" 28мм 4-321 100шт; Коректор-ручка з метал. кінчиком "4Office" 7мл 4-372; Ручка кулькова "Radius" "I-Pen" син принт корпус (12шт.); Ручка кулькова "Delta by Axent" DB2050 синя; Ніж канцелярський "4Office" 4-313 18мм; Стікер-закладка "4Office" 4-428 5кол 30арк.; Дужки №24/6 "4Office" 4-319 (1000 шт); Бланк "Товарно-транспортна накладна" А4 газет.; Гумка "Class" 4975/60 м'який білий; Зошит "1 вересня" 24арк. Клітинка; Набір маркерів текстових "4Office" 4-117-23/3 кол 1-5 мм; Стікер-закладка "Economix" E20945 45х12 125арк.; Клей-олівець "Norma" 9гр. 4624; Дирокол "Scholz" 4318 металевий з лінійкою (25арк.) чорн; Лоток горизонтальний "Delta by Axent" D4002 прозорий; Клей ПВА "Delta by Axent" D7121 50мл ковпачок-дозатор; Блок паперу для нотаток "Fresh Up" FR-1211 85*85мм 400арк, білий не клеєний; Батарейка DURACELL LR06 MN1500 уп. 1х2 шт видривна (плакат 2х10) за 2шт; Батарейка DURACELL D/LR20/MN1300 KPN 2 шт. (за 1шт); Батарейка DURACELL LR06 MN1500 (за 1шт)) (код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки: для населення населених пунктів Калинівської територіальної громади
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 26.06.2023 14:34

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума14 916.72 UAH