-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
8 202.68
UAH
Номер:
60d5882068d94bd79425230484010a40
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-06-26-003154-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК -ІНТЕРНАТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03188145
-
Адреса:
23210, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н.,смт Стрижавка, вул.Новосільська,39
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК -ІНТЕРНАТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03188145
-
Адреса:
23210, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н.,смт Стрижавка, вул.Новосільська,39
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
8 202.68 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 року №1178.Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Червень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
26.06.2023 12:56
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Калькулятор
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Клей-олівець
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Конверт поштовий
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Коректор стрічковий
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Коректор-ручка
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Лоток вертикальний
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Лоток горизонтальний
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Маркер
Кількість
30 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Папка-конверт А4
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Папка-реєстратор А4
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Папка-швидкозшивач синя
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Папка-швидкозшивач червона
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Степлер "Delta by Axent"
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Степлер "Economix"
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Стікери-закладки
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Стрічка клейка пакувальна
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Файл А5
Кількість
1 пачка
Період постачання
до 31.12.2023
Файл А5
Кількість
5 пачок
Період постачання
до 31.12.2023
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписОплата проводиться Замовником згідно договору.
Кошти місцевого бюджету.
Сума8 202.68 UAH