-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Придбання канцтоварів – папір_А4/80_500.
Оголошено тендер
4 752.00
UAH
Номер:
7913caa9ddd541fea71e7d4fc28ed57c
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-06-02-002305-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ВІДДІЛ З НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43576590
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, с. Швайківка, ВУЛИЦЯ ОСІВКА, будинок 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ВІДДІЛ З НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43576590
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, с. Швайківка, ВУЛИЦЯ ОСІВКА, будинок 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
4 752.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Придбання канцтоварів – папір_А4/80_500.
Примітки:
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).Якість поставленого товару повинна відповідати вимогам до чинного законодавства та іншим нормативним документам. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Червень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
02.06.2023 12:46
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Придбання канцтоварів – папір_А4/80_500.
Кількість
22 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписДжерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Оплата товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Сума4 752.00 UAH