• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари (код ДК021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Оголошено тендер

33 203.50 UAH
Номер: dea66d18ce7b4788b692d76ba811d0ce
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-05-18-005037-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління адміністративних послуг Роменської міської ради
Замовник: Управління адміністративних послуг Роменської міської ради
Очікувана вартість: 33 203.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари (код ДК021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.05.2023 15:16

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір Xerox Premier, А4 г/м2 клас В, 500 аркушів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 151 пачок
Період постачання (не задано)
Скоби №10
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 90 пачок
Період постачання (не задано)
Скоби №24/6
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання (не задано)
Скріпки, круглі, 28 мм, 100шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання (не задано)
Біндери для бумаги 25 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 84 штуки
Період постачання (не задано)
Ручка кулькова-масляна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума33 203.50 UAH