• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний (Папір А4 80г/м2 (500л) NEVIA ДК 021:2015: 30197630-1; Папір А4 80г/м2 (500л) ZOOM ДК 021:2015: 30197630-1) ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

Оголошено тендер

14 175.00 UAH
Номер: b07d531986e14288b9e56e12a4b09b18
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-05-18-003667-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 14 175.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний (Папір А4 80г/м2 (500л) NEVIA ДК 021:2015: 30197630-1; Папір А4 80г/м2 (500л) ZOOM ДК 021:2015: 30197630-1) ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Примітки: Місцезнаходження Замовника: 50002, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Пушкіна,13К. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вид закупівлі – договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи згідно пункту 11 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затвердженого постановою КМУ від 12.10.2022 №1178.
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 18.05.2023 13:43

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти НСЗУ
Сума14 175.00 UAH