-
Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
-
КЕП
ДК 021:2015 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Журнали різні)
Оголошено тендер
555 000.00
UAH
Номер:
103b6e0e7a6947129dbd02276c3fb941
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-05-08-004725-a
Тип процедури:
Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02125740
-
Адреса:
07801, Україна, Київська область, смт. Бородянка, вул. Семашко,157
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34002938
-
Адреса:
07053, Україна, Київська область, Вишгородський район, смт. Красятичі, ВУЛИЦЯ ВОЗДВИЖЕНСЬКА, будинок 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
555 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Журнали різні)
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Дата опублікування:
08.05.2023 15:02
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
1. Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів
Кількість
15 штуки
Період постачання
(не задано)
2. Журнал обліку отриманих та використаних лікарських засобів та медичних виробів
Кількість
150 штуки
Період постачання
(не задано)
3. Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів пунктами поповнення та ППБ
Кількість
160 штуки
Період постачання
(не задано)
4. Листок обліку використаних медикаментів Формат - А4;
Кількість
20000 штуки
Період постачання
(не задано)
5. Листок обліку використаних медикаментів Формат – А5
Кількість
100000 штуки
Період постачання
(не задано)
6. Картка виїзду швидкої медичної допомоги (ф.110/о)
Кількість
200000 штуки
Період постачання
(не задано)
7. Журнал обліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, препаратів (лікарських засобів), що містять наркотичні засоби, психотропні речовини, включені до таблиць II і III переліку, та (або) прекурсори, включені до таблиці IV переліку, в кількості, що перевищує гранично допустиму (форма Додаток 5 до постанови КМУ)
Кількість
15 штуки
Період постачання
(не задано)
8. Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у відділеннях і кабінетах лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я (форма129-6)
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
9. Журнал обліку препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на постах відділень лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я (форма 129-7/о)
Кількість
220 штуки
Період постачання
(не задано)
10. Картон для обкладинки архівних справ з титульним листом
Кількість
2500 штуки
Період постачання
(не задано)
11. Картон для обкладинки архівних справ
Кількість
5000 штуки
Період постачання
(не задано)
12. Журнал щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв
Кількість
16 штуки
Період постачання
(не задано)
13. Журнал реєстрації подорожніх листів
Кількість
22 штуки
Період постачання
(не задано)
14. Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
15. Журнал проходження медичних оглядів працівників
Кількість
4 штуки
Період постачання
(не задано)
16. Журнал реєстрації наказів з кадрових питань
Кількість
4 штуки
Період постачання
(не задано)
17. Журнал реєстрації вхідної кореспонденції
Кількість
4 штуки
Період постачання
(не задано)
18. Журнал обліку випуску автомобілів на лінію та повернення з лінії
Кількість
40 штуки
Період постачання
(не задано)
19.Подорожній лист службового легкового автомобіля
Кількість
62000 штуки
Період постачання
(не задано)
20. Журнал реєстрації інформації про пожежі та обліку пожеж
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
21. Накладна с/к А5
Кількість
1400 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума555 000.00 UAH