• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Заправка картриджа НР CE 279А, НР CE 285А, CW –C728M, НР79А, Саnon 725, заміна зарядного валу на картриджі Саnon 725, CW –C728M, НР CE 285А, регенерація картриджів НР CE 279А, НР CE 285А, CW –C728M

Оголошено тендер

3 090.00 UAH
Номер: 1f261247efca4f0fa6c68dbed9629d0e
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-05-08-000612-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КП Немирівський міський ЦПМСД
Замовник: КП Немирівський міський ЦПМСД
Очікувана вартість: 3 090.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Заправка картриджа НР CE 279А, НР CE 285А, CW –C728M, НР79А, Саnon 725, заміна зарядного валу на картриджі Саnon 725, CW –C728M, НР CE 285А, регенерація картриджів НР CE 279А, НР CE 285А, CW –C728M
Примітки: Виконавець несе матеріальну відповідальність за справність поставлених комплектуючих, апаратури. Несправності, виявлені в запасних комплектуючих (апаратури) на момент поставки, а також які виникли з вини Виконавця, усуваються за рахунок Виконавця.
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
КЕКВ: 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування: 08.05.2023 10:02

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Обслуговування комп"ютерної та організаційної техніки: заміна зарядного валу на картриджі Саnon 725, CW –C728M, НР CE 285А
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 3 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Обслуговування комп"ютерної та організаційної техніки: заправка картриджа НР CE 279А, НР CE 285А, CW –C728M, НР79А, Саnon 725,
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 10 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Обслуговування комп"ютерної та організаційної техніки: регенерація картриджа НР CE 279А, НР CE 285А, CW –C728M,
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 5 послуга
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписОплата здійснюється на протязі 10 банківських днів після підписання Акту виконаних робіт. Замовник на протязі 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання акту повинен розглянути його, підписати або направити мотивовану відмову.
Сума3 090.00 UAH