-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Електронні комунікаційні послуги з використання єдиного телефонного номеру системи надання безоплатної правової допомоги, дзвінки якого надходять до операторів контактного центру»
Оголошено тендер
774 720.00
UAH
Номер:
a9d87cbbfdeb415781621a61d2554610
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-05-04-006901-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Координаційний центр з надання правової допомоги
×
-
Код ЄДРПОУ:
38259562
-
Адреса:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул.Січових Стрільців 73
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Координаційний центр з надання правової допомоги
×
-
Код ЄДРПОУ:
38259562
-
Адреса:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул.Січових Стрільців 73
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
774 720.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
«Електронні комунікаційні послуги з використання єдиного телефонного номеру системи надання безоплатної правової допомоги, дзвінки якого надходять до операторів контактного центру»
Примітки:
«Електронні комунікаційні послуги з використання єдиного телефонного номеру системи надання безоплатної правової допомоги, дзвінки якого надходять до операторів контактного центру», код 64210000-1 (Послуги телефонного зв’язку та передачі даних) визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»Координаційний центр з надання правової допомоги (далі – Координаційний центр) утворений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.06.2012 № 504 «Про утворення Координаційного центру з надання правової допомоги та ліквідацію Центру правової реформи і законопроектних робіт при Міністерстві юстиції», з метою формування та забезпечення функціонування в Україні ефективної системи безоплатної правової допомоги, забезпечення її доступності та якості.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (далі – Закон) право на безоплатну правову допомогу – гарантована Конституцією України можливість громадянина України, іноземця, особи без громадянства, у тому числі біженця, чи особи, яка потребує додаткового захисту, отримати в повному обсязі безоплатну первинну правову допомогу,
а також можливість певної категорії осіб отримати безоплатну вторинну правову допомогу у випадках, передбачених цим Законом.
Державна політика у сфері надання безоплатної правової допомоги ґрунтується на принципах, закріплених у статті 5 Закону, а саме:
верховенство права;законність;доступність безоплатної правової допомоги;забезпечення якості безоплатної правової допомоги;гарантоване державне фінансування.Відповідно до статті 15 Закону суб'єктами надання безоплатної вторинної правової допомоги в Україні є:центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги адвокати, включені до Реєстру адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу.Відповідно до статті 16 Закону регіональні (республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні, Київський та Севастопольський міські) та місцеві (районні, міжрайонні, міські, міськрайонні, міжрайонні та районні у містах) центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги є територіальними відділеннями Координаційного центру і утворюються Міністерством юстиції України з урахуванням потреб відповідної адміністративно-територіальної одиниці та забезпечення доступу осіб до безоплатної вторинної правової допомоги.Постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2011 № 1363 затверджено Порядок інформування центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги про випадки затримання, адміністративного арешту або застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою (далі – Порядок), яким визначено загальні вимоги та механізм інформування центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги про випадки затримання за підозрою у вчиненні злочину, затримання на підставі ухвали слідчого судді, суду про дозвіл на затримання з метою приводу, застосування адміністративного затримання чи адміністративного арешту або обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відповідно органами (посадовими особами), уповноваженими здійснювати адміністративне затримання, органами досудового розслідування, слідчими, прокурорами, службовими особами, відповідальними за перебування затриманих, іншими уповноваженими службовими особами (далі – суб'єкти подання інформації), а також особами, затриманими за підозрою у вчиненні злочину, затриманими на підставі ухвали слідчого судді, суду про дозвіл на затримання з метою приводу, особами, до яких застосовано адміністративне затримання, адміністративний арешт або обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, близькими родичами та членами їх сімей, перелік яких визначено Кримінальним процесуальним кодексом України (далі – заявники).
Починаючи з 01.01.2013 та відповідно до пункту 2 Порядку, суб’єкт подання інформації негайно після фактичного затримання особи повідомляє за допомогою телефонного, факсимільного зв’язку на єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги (0800 213 103) (контактний центр системи безоплатної вторинної правової допомоги) відповідному регіональному центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 28.12.2011 №1363 «Про затвердження Порядку інформування центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги про випадки затримання, адміністративного арешту або застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою» та пункту 29 статті 19 Закону України "Про Державну прикордонну службу України" такі відомості: прізвище, ім'я, по батькові та дата народження затриманої особи (якщо вони відомі); час та підстави для затримання особи;точна адреса місця для конфіденційного побачення адвоката із затриманою особою;найменування (прізвище та ініціали) суб'єкта подання інформації, його поштова адреса, номери телефону та адреса електронної пошти;дата винесення постанови про застосування адміністративного арешту (постановлення ухвали про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою), найменування суду та/або прізвище та ініціали судді, що виніс постанову (постановив ухвалу) у відповідних випадках;прізвище, ім'я, по батькові та найменування посади особи, яка передала повідомлення, її номер телефону.Згідно з пунктом 5 Порядку повідомлення про затримання осіб приймаються та обробляються уповноваженою службовою особою регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги цілодобово.
Крім того, у структурі регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області та Тернопільській областях діють контакт-центри, створені для прийняття дзвінків (повідомлень) на єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги (0800 213 103), які спрямовані на спрощення доступу осіб до безоплатної правової допомоги та оптимізацію процедур, пов’язаних з її наданням. Починаючи з 01.07.2015, за єдиним телефонним номером системи безоплатної правової допомоги (0800 213 103) також є доступною інформація щодо графіку роботи, місцезнаходження (поштової/юридичної/фактичної адреси), номерів телефонів та адрес електронної пошти 84 місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, основним завданням яких, відповідно до Положення про центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 02.07.2012 N 967/5 (зі змінами), є:підвищення правової свідомості, культури та освіченості населення (правопросвітництво); надання безоплатної первинної правової допомоги і безоплатної вторинної правової допомоги; забезпечення доступу до електронних сервісів Міністерства юстиції України.Також, починаючи з 01.09.2016, за єдиним телефонним номером системи безоплатної правової допомоги (0800 213 103) доступною є інформація щодо графіку роботи, місцезнаходження (поштової/фактичної адреси), номерів телефонів та адрес електронної пошти понад 400 бюро правової допомоги, основними завданнями яких є: правопросвітництво у територіальних громадах; надання безоплатної первинної правової допомоги; забезпечення доступу до безоплатної вторинної правової допомоги; надання безоплатної вторинної правової допомоги (крім захисту); забезпечення доступу до електронних сервісів Міністерства юстиції України.
Частково, виконання вищезгаданого плану заходів реалізовується Міністерством юстиції України через розміщення зовнішньої соціальної реклами, яка містить єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги (0800 213 103), на вулицях, у громадському транспорті та у громадських місцях, а також висвітлення цих заходів у засобах масової інформації, соціальних мережах та на веб-сайтах.Протягом 2013-2022 років, в рамках укладених договорів між Координаційним центром та ПрАТ «ДАТАГРУП», було забезпечено технічну можливість доступу абонентів електронної комунікаційної мережі загального користування (далі – ЕКМЗК) до електронного комунікаційного обладнання Координаційного центру, шляхом здійснення абонентами ЕКМЗК дзвінків на єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги (0800 213 103). У 2022 році та на поточний час ПрАТ «ДАТАГРУП» згідно договору від 29.04.2022 р. № 0800213103/2022 про надання послуг телефонного зв’язку та передачі даних надає Координаційному центру послуги з використання єдиного телефонного номеру гарячої лінії, дзвінки якого надходять до операторів контактного центру (ДК 021:2015 код 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних).Відповідно до Положення про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України, затвердженого рішенням Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від ХХ.ХХ.ХХХХ № ХХХ, номерний ресурс формату 0-800-21Х-ХХХ, згідно з розподілом кодів глобальної послуги «Виклик за рахунок абонента, якого викликають», виділено ПрАТ «ДАТАГРУП».Послуга «Виклик за рахунок абонента, якого викликають» – це послуга фіксованого зв’язку, суть якої полягає у прийманні голосової інформації (вхідних дзвінків) з її подальшим автоматичним передаванням (переадресацією) на визначені географічні номери. Номери, на які здійснюється переадресація зазначені у договорі.Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги (0800 213 103) та географічні номери, на які здійснюється переадресація, належать ПрАТ «ДАТАГРУП».Номер 0800 213 103 географічно незалежний і доступний з будь-якого кінцевого (термінального) обладнання в Україні, окрім таксофонів та кінцевого (термінального) обладнання, яке не має виходу на міжміський зв’язок. На цей номер безоплатно можуть телефонувати абоненти фіксованого та мобільного зв’язку з будь-якої точки України.Функціонування єдиного телефонного номеру системи безоплатної правової допомоги (0800 213 103) забезпечується обладнанням електронної комунікаційної мережі та магістральними кабельними лініями, що призначені для організації доступу до електронних комунікаційних послуг, власником якихє виключно ПрАТ «ДАТАГРУП».
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
КЕКВ:
2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування:
04.05.2023 18:24
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
«Електронні комунікаційні послуги з використання єдиного телефонного номеру системи надання безоплатної правової допомоги, дзвінки якого надходять до операторів контактного центру»
Кількість
1 послуга
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума774 720.00 UAH