• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Папір офісний А4, 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4, 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)

Оголошено тендер

372 000.00 UAH
Номер: b09a74f1ac0c4bcc93d32b219978e2b6
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-04-27-004415-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Очікувана вартість: 372 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4, 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4, 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Примітки: Запит ціни пропозиції здійснюються відповідно до п. 12 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі". Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: запит ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822.
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 27.04.2023 15:02

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4, 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4, 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2000 пачок
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписКошти НСЗУ
Сума372 000.00 UAH