-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Крупи
Оголошено тендер
194 374.00
UAH
Номер:
6129e810eb5e4a7da08a1eba142656fb
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-04-25-004667-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44367468
-
Адреса:
27500, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вулиця Героїв України, буд. 14
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44367468
-
Адреса:
27500, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вулиця Героїв України, буд. 14
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
194 374.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Крупи
Примітки:
Запропонований товар повинен відповідати вимогам національних стандартів та ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», не містити ГМО, шкідливих або небезпечних добавок.
Постачальник гарантує якість товару, що поставляється Замовнику за цим Договором. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менш, ніж 90% від загального терміну придатності товару. На момент постачання товар повинен бути без пошкоджень та явних псувань.
Фасовані.
Борошно в/г по 1 кг
Крупи по 0,68 кг, 0,8-1 кг
На упаковці обов'язково розбірливо нанесена дата виготовлення (пакування, фасування) продукту.
2. Організаційні вимоги
2.1 Умови поставки товару: здійснювати постачання та розвантаження товару на зазначені адреси та у необхідні приміщення за рахунок Постачальника відповідно до заявок замовника. Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника, та/або ветеринарного свідоцтва, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару.
Постачання продукції здійснюється згідно заявки з 7.00 до 13.00 год., 2 рази на місяць до кожного закладу (відповідно до дислокації вказаної в Додатку 3) до 31.12.2022 року. Учасник повинен забезпечити зберігання товару у період між поставками. Потужності (об’єкти) для зберігання товару повинні відповідати вимогам діючого санітарного законодавства. Якщо для зберігання необхідне обладнання, то воно повинне бути здатним підтримувати умови зберігання у відповідності до державних стандартів та норм. На кожну партію Учасник повинен надавати необхідні сертифікати та/або посвідчення про якість, та/або декларації про якість, та/або експертизи наглядової служби (у разі наявності), та/або ветеринарну довідку, тощо.
2.2. На підтвердження технічним та якісних характеристик предмету закупівлі надати в складі тендерної пропозиції:
● довідка, складена у довільній формі, про характеристики товару, який пропонується, з урахуванням вимог, встановлених цим додатком, із зазначенням країни походження товару та назви та адреси місця виробництва товару , у разі якщо постачальник є виробником товару , або місцезнаходження складських приміщень зберігання товару.
● висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або сертифікат відповідності разом із протоколом випробувань, та/або копія результату дослідження показників безпеки харчових продуктів та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару.
● Декларація виробника на товар, що поставляється за предметом закупівлі та/або посвідчення/паспорт якості (за наявності).
● На виконання вимог статей 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
- учасник, який є виробником запропонованого товару повинен надати у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів або лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу;
- учасник, який провадить діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, повинен надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку (надається у довільній формі) або лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу.
● Якщо Постачальник не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі пропозиції сканований договір із відповідним виробником, офіційним представником, дилером, агентом для підтвердження правовідносин. Договір має бути чинним і дійсним протягом усього періоду поставки визначеного у проекті договору у Додатку 4.
3. Місце поставки: ЗДО № 15, вул. Гоголя 2 , ЗДО № 3, вул. Героїв України 51, ЗДО № 5, вул. Космонавтів 32, ЗДО № 21, вул. Будівельників 22, ЗДО № 23 вул. Гагаріна 2, ЗДО №7, вул. Ювілейна 8а, ЗДО №2, смт Власівка, вул. Східна 6а.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
КЕКВ:
2230 Продукти харчування
Дата опублікування:
25.04.2023 21:35
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Крупа пшенична "Артек"
Кількість
1000 кілограм
Період постачання
(не задано)
Крупа гречана
Кількість
900 кілограм
Період постачання
(не задано)
Рис круглий
Кількість
1100 кілограм
Період постачання
(не задано)
Крупа пшоняна
Кількість
500 кілограм
Період постачання
(не задано)
Пластівці вівсяні "Геркулес"
Кількість
500 кілограм
Період постачання
(не задано)
Крупа перлова
Кількість
330 кілограм
Період постачання
(не задано)
Крупа ячнева
Кількість
250 кілограм
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума194 374.00 UAH