• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари(код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")

Оголошено тендер

9 465.00 UAH
Номер: 7c884b0cda614fd98881fa19a073ecb6
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-04-25-001347-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Устилузький ліцей Устилузької міської ради Волинської області
Замовник: Устилузький ліцей Устилузької міської ради Волинської області
Очікувана вартість: 9 465.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари(код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Примітки: Місцезнаходження замовника: 44731, Волинська обл., місто Устилуг, вул.Володимирська, будинок 4. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 3) підприємства, установи, організації, значені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 25.04.2023 11:06

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 пачка
Період постачання до 31.12.2023
папір кольоровий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКошти місцевого бюджету
Сума9 465.00 UAH