• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4 , скріпки, біндери)

Оголошено тендер

4 257.00 UAH
Номер: f46de9aeeb514b65a54c603174241340
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-04-13-000258-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ МАШІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ МАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ МАШІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ МАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 4 257.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4 , скріпки, біндери)
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 13.04.2023 09:13

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г 500 арк Crystal PRO 80*C UPM
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 пачка
Період постачання (не задано)
Скріпка 50мм овальна 100шт Buromax BM 5001
Код ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Біндери SCHOLZ 51мм 4745
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 36 штуки
Період постачання (не задано)
Біндери,41мм,шт4-330 4OFFICE (12шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума4 257.00 UAH