• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

19 782.30 UAH
Номер: 1328b7140f564362a7a288c32250312e
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-04-04-003790-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 19 782.30 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.Пунктом 11 Особливостей, зокрема, встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. Таким чином, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом закупівлі через електронний каталог та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (формується електронною системою автоматично). Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р. Термін поставки товару: протягом 2-ох робочих днів з дати отримання заявки замовником, але не пізніше 30 квітня 2023 року. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума закупівлі сформована відповідно до НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 р. № 275 2Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", з пропозицій на профіль товару Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий на Prozorro Market за посиланням https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/ecatalog/gov/view/5cbeebef02464f00011f2190
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 04.04.2023 15:55

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума19 782.30 UAH