-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Медична карта стаціонарного хворого,Листок лікарських призначень,Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару,Аналіз крові на (РМП) (Експрес метод),Аналіз крові на цукор,Звіт про надходження і використання лік. засобів та медичних виробів постами (маніп. Каб),Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів,Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів,Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів і медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами),Листок призначень наркотичних засобів, психотропних реч. та прекурсорів і виконання цих прнзн.,Меню-Вимога (на продукти харчування),Накладна - вимога,Карта хворого, який вибув з стаціонару,Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі,Вимога N2— (на кухню),Звіт про надходження і відпуск (використання) лікарських засобів та мед. виробі),Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре отруєння незвичайну реч.,Аналіз крові,Аналіз сечі,Реєстр виданих накладних (вимог),Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробі,Журнал обліку прийому в стаціонар та відмов від госпіталізації,Листок спостережень (нагляду),Табель обліку робочого часу,Табель обліку робочого часу,Акт на списання матеріалів,Картка-довідка,Відомість витрат матеріалів на потреби закладу,Дорожній листок (без запису використання санітарного транспорту),Протокол УЗ обстеження органів малого тазу,Направлення на патолога гістологічне дослідження,Інформована згода на проходження тесту ВІЛ(Снід),Журнал реєстрації функціональних досліджень,Історія вагітності та пологів 9 листів,Протокол патолого-анатомічного дослідження посліду,Протокол кесаревого розтину,Медична карта новонародженого,Біохімічний аналіз крові печінкові проби,Аналіз крові на коагулограму (протромбінів індекс рекальціфікація плазми),Журнал обліку обліку прийому вагітних родільнь і породіль,Біохімічний аналіз крові (сечовина, креатинін),Біохімічне дослідження (заг. Білок, кальцій, калій, натрій),Аналіз мокротиння, Цитоморфологічне дослідження,Аналіз крові на ревмопроби,Журнал пустографи (вертикальний),Журнал пустографи (горизонтальні), Температурний листок,Накладна,Направлення бактеріоскопічне та молокулярно генетичне дослідження ТБ 05,Первинний огляд анестезіолога,Протокол переливання крові кровозамінників,Інформована згода та оцінка стану здоров’я особи або дитини одним з батьків або іншим законним представником дитини на проведення щеплення або туберкулін о діагностики,Листок нагляду,Журнал реєстрації температурного режиму в холодильнику,Повідомлення про нещасний випадок невиробничого характеру,Висновок щодо результатів медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого спяніння або перебування під впливом лікарських препаратів,Акт медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного наркотичного чи іншого спяніння або перебування під впливом лікарських препаратів що зниодють увагу та швидкість реакцій,Рапорт чергового лікаря (формат A4),Журнал реєстрації переливання трансфузійних рідин,Журнал обліку померлих (горизонтальний),Журнал обліку фактів звернення та доставлення осіб у зв’язку із заподіянням їм тілесних ушкоджень кримінального характеру, та інформування про такі випадки органів,інформована добровільна згода пацієнта,Журнал ультразвукових досліджень,Журнал реєстрації біохімічних обстежень,Журнал реєстрації взяття крові на ВІЛ/СНІД,Довідка про тимчасову непрацездатність поліцейського, військовослужбовця книга,Журнал обліку рентгенологічних досліджень,Протокол перидуральної анестезії та загального знеболення,КАРТА хворого, який лікується, у фізіотерапевтичному відділенні (кабінеті),Журнал обліку процедур,Довідка про тимчасову непрацездатніст студента навчального закладу і - IV акредитації, про хворобу карантин відсутності дитини яка відвідує освітній навчальний заклад, дошкільний навчальний заклад (без контрольного талону),Журнал обліку кварцуваннь,Направлення на медико-соціально експертну комісію (МСЕК) A4 формат,картка працівника який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду (А5 формат),Виписка з постанови лікарсько-консультативної комісії Протокол УЗД-обстеження вагітних 18-21 тиждень,Журнал обліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів постами Журнал реєстрації нещасних випадків невиробничого характеру,Направлення на токсикологічне дослідження,Відомість на виплату заробітної плати і відпускних (формат A3),Інвентарна карта № обліку об'єкта основних засобів,,Журнал форми 007,Журнал обліку новонароджених,Журнал обліку пологів,Аналіз крові на групу крові і резус +Rh,Серологічне дослідження крові на сифіліс (Васермана), Аналіз крові на глікозильований гемоглобін,Аналіз крові на сечову кислоту,Дослідження на Д-дімер,інформована згода батьків щодо проведення неонатального скринінгу,журнал протоколів проведення імунохроматографічного дослідження швид. тестами (CITO TEST),журнал обліку перебування хворих в денному стаціонарі,Консультативний висновок спеціаліста,Рецепти додаток 1,Книга складського обліку,Журнал обліку ургентних викликів (ДК 021:2015 22820000-4 Бланки)
Оголошено тендер
49 767.50
UAH
Номер:
0b2890c6497d48d4ad10e56288177843
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-04-03-005627-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01983186
-
Адреса:
44601, Україна, Волинська область, смт. Маневичі, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ,1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01983186
-
Адреса:
44601, Україна, Волинська область, смт. Маневичі, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ,1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
49 767.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Медична карта стаціонарного хворого,Листок лікарських призначень,Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару,Аналіз крові на (РМП) (Експрес метод),Аналіз крові на цукор,Звіт про надходження і використання лік. засобів та медичних виробів постами (маніп. Каб),Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів,Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів,Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів і медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами),Листок призначень наркотичних засобів, психотропних реч. та прекурсорів і виконання цих прнзн.,Меню-Вимога (на продукти харчування),Накладна - вимога,Карта хворого, який вибув з стаціонару,Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі,Вимога N2— (на кухню),Звіт про надходження і відпуск (використання) лікарських засобів та мед. виробі),Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре отруєння незвичайну реч.,Аналіз крові,Аналіз сечі,Реєстр виданих накладних (вимог),Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробі,Журнал обліку прийому в стаціонар та відмов від госпіталізації,Листок спостережень (нагляду),Табель обліку робочого часу,Табель обліку робочого часу,Акт на списання матеріалів,Картка-довідка,Відомість витрат матеріалів на потреби закладу,Дорожній листок (без запису використання санітарного транспорту),Протокол УЗ обстеження органів малого тазу,Направлення на патолога гістологічне дослідження,Інформована згода на проходження тесту ВІЛ(Снід),Журнал реєстрації функціональних досліджень,Історія вагітності та пологів 9 листів,Протокол патолого-анатомічного дослідження посліду,Протокол кесаревого розтину,Медична карта новонародженого,Біохімічний аналіз крові печінкові проби,Аналіз крові на коагулограму (протромбінів індекс рекальціфікація плазми),Журнал обліку обліку прийому вагітних родільнь і породіль,Біохімічний аналіз крові (сечовина, креатинін),Біохімічне дослідження (заг. Білок, кальцій, калій, натрій),Аналіз мокротиння, Цитоморфологічне дослідження,Аналіз крові на ревмопроби,Журнал пустографи (вертикальний),Журнал пустографи (горизонтальні), Температурний листок,Накладна,Направлення бактеріоскопічне та молокулярно генетичне дослідження ТБ 05,Первинний огляд анестезіолога,Протокол переливання крові кровозамінників,Інформована згода та оцінка стану здоров’я особи або дитини одним з батьків або іншим законним представником дитини на проведення щеплення або туберкулін о діагностики,Листок нагляду,Журнал реєстрації температурного режиму в холодильнику,Повідомлення про нещасний випадок невиробничого характеру,Висновок щодо результатів медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого спяніння або перебування під впливом лікарських препаратів,Акт медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного наркотичного чи іншого спяніння або перебування під впливом лікарських препаратів що зниодють увагу та швидкість реакцій,Рапорт чергового лікаря (формат A4),Журнал реєстрації переливання трансфузійних рідин,Журнал обліку померлих (горизонтальний),Журнал обліку фактів звернення та доставлення осіб у зв’язку із заподіянням їм тілесних ушкоджень кримінального характеру, та інформування про такі випадки органів,інформована добровільна згода пацієнта,Журнал ультразвукових досліджень,Журнал реєстрації біохімічних обстежень,Журнал реєстрації взяття крові на ВІЛ/СНІД,Довідка про тимчасову непрацездатність поліцейського, військовослужбовця книга,Журнал обліку рентгенологічних досліджень,Протокол перидуральної анестезії та загального знеболення,КАРТА хворого, який лікується, у фізіотерапевтичному відділенні (кабінеті),Журнал обліку процедур,Довідка про тимчасову непрацездатніст студента навчального закладу і - IV акредитації, про хворобу карантин відсутності дитини яка відвідує освітній навчальний заклад, дошкільний навчальний заклад (без контрольного талону),Журнал обліку кварцуваннь,Направлення на медико-соціально експертну комісію (МСЕК) A4 формат,картка працівника який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду (А5 формат),Виписка з постанови лікарсько-консультативної комісії
Протокол УЗД-обстеження вагітних 18-21 тиждень,Журнал обліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів постами
Журнал реєстрації нещасних випадків невиробничого характеру,Направлення на токсикологічне дослідження,Відомість на виплату заробітної плати і відпускних (формат A3),Інвентарна карта № обліку об'єкта основних засобів,,Журнал форми 007,Журнал обліку новонароджених,Журнал обліку пологів,Аналіз крові на групу крові і резус +Rh,Серологічне дослідження крові на сифіліс (Васермана), Аналіз крові на глікозильований гемоглобін,Аналіз крові на сечову кислоту,Дослідження на Д-дімер,інформована згода батьків щодо проведення неонатального скринінгу,журнал протоколів проведення імунохроматографічного дослідження швид. тестами (CITO TEST),журнал обліку перебування хворих в денному стаціонарі,Консультативний висновок спеціаліста,Рецепти додаток 1,Книга складського обліку,Журнал обліку ургентних викликів (ДК 021:2015 22820000-4 Бланки)
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
03.04.2023 16:51
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Медична карта стаціонарного хворого
Кількість
5000 штуки
Період постачання
(не задано)
Листок лікарських призначень
Кількість
6000 штуки
Період постачання
(не задано)
Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару
Кількість
6000 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз крові на (РМП) (Експрес метод)
Кількість
10000 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз крові на цукор
Кількість
10000 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про надходження і використання лік. засобів та медичних виробів постами (маніп. Каб)
Кількість
900 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів
Кількість
6 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів і медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами)
Кількість
40 штуки
Період постачання
(не задано)
Листок призначень наркотичних засобів, психотропних реч. та прекурсорів і виконання цих призн.
Кількість
1500 штуки
Період постачання
(не задано)
Меню-Вимога (на продукти харчування)
Кількість
4000 штуки
Період постачання
(не задано)
Накладна - вимога
Кількість
3000 штуки
Період постачання
(не задано)
Карта хворого, який вибув з стаціонару
Кількість
5000 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі
Кількість
10 штуки
Період постачання
(не задано)
Вимога N2— (на кухню)
Кількість
1500 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про надходження і відпуск (використання) лікарських засобів та мед. виробів)
Кількість
550 штуки
Період постачання
(не задано)
Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре отруєння незвичайну реч.
Кількість
3000 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз крові
Кількість
11000 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз сечі
Кількість
11000 штуки
Період постачання
(не задано)
Реєстр виданих накладних (вимог)
Кількість
250 штуки
Період постачання
(не задано)
Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку прийому в стаціонар та відмов від госпіталізації
Кількість
12 штуки
Період постачання
(не задано)
Листок спостережень (нагляду)
Кількість
1500 штуки
Період постачання
(не задано)
Табель обліку робочого часу
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Табель обліку робочого часу
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Акт на списання матеріалів
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Картка-довідка
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Відомість витрат матеріалів на потреби закладу
Кількість
2000 штуки
Період постачання
(не задано)
Дорожній листок (без запису використання санітарного транспорту)
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Протокол УЗ обстеження органів малого тазу
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення на патолога гістологічне дослідження
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Інформована згода на проходження тесту ВІЛ(Снід)
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації функціональних досліджень
Кількість
3 штуки
Період постачання
(не задано)
Історія вагітності та пологів 9 листів
Кількість
300 штуки
Період постачання
(не задано)
Протокол патолого-анатомічного дослідження посліду
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Протокол кесаревого розтину
Кількість
50 штуки
Період постачання
(не задано)
Медична карта новонародженого
Кількість
300 штуки
Період постачання
(не задано)
Біохімічний аналіз крові печінкові проби
Кількість
5000 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз крові на коагулограму (протромбінів індекс рекальціфікація плазми)
Кількість
5500 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку обліку прийому вагітних родільнь і породіль
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Біохімічний аналіз крові (сечовина, креатинін)
Кількість
5500 штуки
Період постачання
(не задано)
Біохімічне дослідження (заг. Білок, кальцій, калій, натрій)
Кількість
5000 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз мокротиння
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Цитоморфологічне дослідження
Кількість
2300 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз крові на ревмопроби
Кількість
5000 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал пустографи (вертикальний)
Кількість
25 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал пустографи (горизонтальні)
Кількість
16 штуки
Період постачання
(не задано)
Температурний листок
Кількість
5000 штуки
Період постачання
(не задано)
Накладна
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення бактеріоскопічне та молокулярно генетичне дослідження ТБ 05
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Первинний огляд анестезіолога
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Протокол переливання крові кровозамінників
Кількість
150 штуки
Період постачання
(не задано)
Інформована згода та оцінка стану здоров’я особи або дитини одним з батьків або іншим законним представником дитини на проведення щеплення або туберкулінодіагностики
Кількість
300 штуки
Період постачання
(не задано)
Листок нагляду
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації температурного режиму в холодильнику
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Повідомлення про нещасний випадок невиробничого характеру
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Висновок щодо результатів медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого спяніння або перебування під впливом лікарських препаратів
Кількість
300 штуки
Період постачання
(не задано)
Акт медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного наркотичного чи іншого спяніння або перебування під впливом лікарських препаратів що зниодють увагу та швидкість реакцій
Кількість
150 штуки
Період постачання
(не задано)
Рапорт чергового лікаря (формат A4)
Кількість
400 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації переливання трансфузійних рідин
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку померлих (горизонтальний)
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку фактів звернення та доставлення осіб у зв’язку із заподіянням їм тілесних ушкоджень кримінального характеру, та інформування про такі випадки органів
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Інформована добровільна згода пацієнта
Кількість
5000 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал ультразвукових досліджень
Кількість
6 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації біохімічних обстежень
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації взяття крові на ВІЛ/СНІД
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Довідка про тимчасову непрацездатність поліцейського, військовослужбовця книга
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку рентгенологічних досліджень
Кількість
450 штуки
Період постачання
(не задано)
Протокол перидуральної анестезії та загального знеболення
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
КАРТА хворого, який лікується, у фізіотерапевтичному відділенні (кабінеті)
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку процедур
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Довідка про тимчасову непрацездатніст студента навчального закладу і - IV акредитації, про хворобу карантин відсутності дитини яка відвідує освітній навчальний заклад, дошкільний навчальний заклад (без контрольного талону)
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку кварцуваннь
Кількість
26 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення на медико-соціально експертну комісію (МСЕК) A4 формат
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Картка працівника який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду (А5 формат)
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Виписка з постанови лікарсько-консультативної комісії
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Протокол УЗД-обстеження вагітних 18-21 тиждень
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів постами
Кількість
7 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації нещасних випадків невиробничого характеру
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення на токсикологічне дослідження
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Відомість на виплату заробітної плати і відпускних (формат A3)
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Інвентарна карта № обліку об'єкта основних засобів
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал форми 007
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку новонароджених
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку пологів
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз крові на групу крові і резус +Rh
Кількість
1100 штуки
Період постачання
(не задано)
Серологічне дослідження крові на сифіліс (Васермана)
Кількість
2000 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз крові на глікозильований гемоглобін
Кількість
1100 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз крові на сечову кислоту
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Дослідження на Д-дімер
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Інформована згода батьків щодо проведення неонатального скринінгу
Кількість
300 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал протоколів проведення імунохроматографічного дослідження швид. тестами (CITO TEST)
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку перебування хворих в денному стаціонарі
Кількість
6 штуки
Період постачання
(не задано)
Консультативний висновок спеціаліста
Кількість
400 штуки
Період постачання
(не задано)
Рецепти додаток 1
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Книга складського обліку
Кількість
10 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку ургентних викликів
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума49 767.50 UAH