-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з шиномонтажу та балансування коліс грузових автотранспортних засобів підприємства
Оголошено тендер
20 100.00
UAH
Номер:
1c149a7247034f4ea6f863091fa07c1a
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-03-30-002353-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
×
-
Код ЄДРПОУ:
25690247
-
Адреса:
08703, Україна, Київська область, місто Обухів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 130В
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Замовник:
ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
×
-
Код ЄДРПОУ:
25690247
-
Контактна особа:
Лісова Вікторія Сергіївна 0660818090 voda_tender@ukr.net
-
Адреса:
08703, Україна, Київська область, місто Обухів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 130В
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Очікувана вартість:
20 100.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Послуги з шиномонтажу та балансування коліс грузових автотранспортних засобів підприємства
Примітки:
Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості), за предметом закупівлі послуг з шиномонтажу та балансування коліс грузових автотранспортних засобів підприємства, код Єдиного закупівельного словника 021:2015 – 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (далі – Закупівля).
Відповідно до службової записки від 20.02.2023 року існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
15.03.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах (з особливостями) у строк, установлений замовником, відкриті торги (з особливостями) щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до пункту 48 Особливостей. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-07-009574-a).
Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Особливості здійснення закупівлі на підставі виключення, передбаченого підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 (з останніми змінами, внесеними Указом Президента України № 58/2023 від 06.02.2023 року (далі – Указ № 64/2022) термін дії воєнного стану встановлено та продовжено до 20.05.2023 року. Статтею 4 Указу № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Статтею 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 року № 389-VIII (зі змінами) передбачено, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з абзацом сьомим пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» від 27.02.2014 року № 794 (зі змінами) Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону Кабінетом Міністрів України були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Обухівським водопровідно-каналізаційним підприємством була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-03-07-009574-a, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до пункту 48 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями», що підтверджується звітом про результати проведення закупівлі № UA-2023-03-07-009574-a.
Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2023 року.
При цьому службовою запискою від 20.02.2023 року підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі послуг з шиномонтажу та балансування коліс грузових автотранспортних засобів підприємства, код Єдиного закупівельного словника 021:2015 – 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в закупівлі послуг з шиномонтажу та балансування коліс грузових автотранспортних засобів підприємства, код Єдиного закупівельного словника 021:2015 – 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1) Службова записка від 20.02.2023 року. 2) Звіт про результати проведення закупівлі № UA-2023-03-07-009574-a.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Дата опублікування:
30.03.2023 14:51
Дата модифікації:
30.03.2023 14:51
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Послуги з шиномонтажу та балансування коліс автотранспортних засобів підприємства
Кількість
42 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума20 100.00 UAH