• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари

Оголошено тендер

4 128.92 UAH
Номер: fb2c20027aef4754bac69ed820ddcb3a
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-03-24-000721-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Очікувана вартість: 4 128.92 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 24.03.2023 09:41

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Файли А4+ з перфорацією на 11 отворів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачок
Період постачання до 31.12.2023
Папка - реєстратор 7,5 см. салатова
Код ДК 021:2015: 30199500-5 Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Папка - реєстратор 7,5 см. чорна
Код ДК 021:2015: 30199500-5 Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Папка - реєстратор 7,5 см. жовта
Код ДК 021:2015: 30199500-5 Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість 4 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Плівка - ламінаційна 100 мкм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачок
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума4 128.92 UAH