• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний

Оголошено тендер

460.00 UAH
Номер: 966ac4bd5b5d4c56809d02d3b2df538f
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-03-15-002271-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 460.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний
Примітки: Затверджено 14.03.2023 згідно наявної потреби у закупівлі на 2023 рік. Джерело фінансування закупівлі –кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника - 13200, м. Житомир, м. Чуднів, вул. Соборна, буд. 1. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - закупівля без використання електронної системи.
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 15.03.2023 13:38

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4/80гр./500л CryStal
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума460.00 UAH