-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне: Олівець графітовий HB, тригранний, дерев'яний, з ластиком; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, ширина леза 18 мм; Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена; Коректор-ручка, 8 мл; Степлер, скоба №24/6, 20 аркушів, глибина 60мм, пластиковий корпус; Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий, 100 шт.; Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий; Ручка кулькова, пластиковий корпус зі вставками, пише чорним, 0,5мм; Клей-олівець, PVA , від 25г; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.; Ножиці від 210 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя; Коректуюча рідина, 20 мл
Оголошено тендер
23 300.00
UAH
Номер:
ceeb829384f54f6886bee4576eba6cc5
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-03-13-003845-a
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
Виконавчий комітет Козятинської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
03084799
-
Адреса:
22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Виконавчий комітет Козятинської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
03084799
-
Адреса:
22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул.Героїв Майдану,24
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
23 300.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне: Олівець графітовий HB, тригранний, дерев'яний, з ластиком; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, ширина леза 18 мм; Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена; Коректор-ручка, 8 мл; Степлер, скоба №24/6, 20 аркушів, глибина 60мм, пластиковий корпус; Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий, 100 шт.; Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий; Ручка кулькова, пластиковий корпус зі вставками, пише чорним, 0,5мм; Клей-олівець, PVA , від 25г; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.; Ножиці від 210 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя; Коректуюча рідина, 20 мл
Примітки:
Поставка товару однією партією за адресою Замовника за рахунок Постачальника.Постачання, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника, автотранспортом постачальника або перевізником. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо.Товар необхідно поставити до 20 квітня 2023 року Розрахунки за товар здійснюються у безготівковій формі на умовах післяоплати на підставі видаткової накладної протягом 10 (десять) календарних днів з моменту отримання Замовником Товара. Продукція повинна бути упакована таким чином, щоб не допустити її псування, пошкодження або знищення. Очікувана вартість закупівлі 23 300,00 грн. з ПДВ (очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи з пропозицій в каталозі на прозорро-маркеті).
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
13.03.2023 16:10
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума23 300.00 UAH