-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Медична карта стаціонарного хворого Форма 003/0 Лист експертної оцінки рівня якості лікування Лист лікарських призначень Форма 003-4/0 Температурний лист Форма 004/0 Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Форма 066/0 Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду Форма 007/0 Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин Форма 005/0 Протокол переливання крові та її компонентів Форма 003-5/0 Порційна вимога на харчоблок Форма 22 Додаткова порційна вимога на харчоблок Форма 22 Інформаційна добровільна згода пацієнта на проведення діагностики та лікування Форма 003-6/0 Згода на придбання ліків поза національним переліком Сводка на приймальне відділення Заявка в клінічну лабораторію Карта хворого, який лікується в фіз.кабінеті Карта епід. спостереження до наказу №1614 Заявка в ЕКГ Первина медична карточка Накладна вимога в аптеку Направлення на мікробіологічне дослідження Форма 204/0 Аналіз мазків Форма 218/0 Вкладний листок до історії хвороби Лист діагностичного вишкрібання Направлення на лабораторне тестування матеріалу на COVID-19 ( додаток 19 Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання Форма 058/0 Направлення на гістологічне дослідження Форма 014/0 Направлення на токсикологічне дослідження Карта звернень за антирабічною допомогою Форма 045/0 Щоденний моніторинг Інформація про нещасні випадки Протокол проведених досліджень Бланк профогляду Щоденник рентген обстежень Бланк – висновок ультразвукових досліджень органів черевної порожнини Бланк – висновок ультразвукових досліджень, комплексне обстеження Бланк – висновок ультразвукових досліджень, нирки Бланк – висновки ультразвукових досліджень щитоподібної залози Бланк – висновок ультразвукових досліджень молочної залози Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин Форма 005/0 Протокол переливання крові та її компонентів Форма 003-5/0 Лист Форма 007/0 Лист лікарських призначень Форма 129-11-0 Наркозний лист Форма 003-3/0 Листок основних показників Форма 011/0 Протокол реанімаційних заходів Форма 007/0 Лікарське свідоцтво про смерть Форма 106/0 Медична карта амбулаторного хворого Форма 025/0 Направлення на проведення обстеження з виявлення серологічних маркерів (формат А-2) Форма 249-7/0 Консультативний висновок спеціаліста (формат А -2) Форма 028/0 Маршрутний (шляховий) лист Огляд травматолога/хірурга Направлення на токсикологічне дослідження (додаток 1) Карта звернення за антирабічною допомогою (форма № 045/о) Інформація про нещасні випадки по КНП «КМЛ №17» КМР Щоденний моніторинг по стаціонарним відділенням КНП «КМЛ №17» КМР
Оголошено тендер
39 944.00
UAH
Номер:
09797f6f21ab4d1d8549b7f308a61bc2
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-03-09-000671-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №17" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986351
-
Адреса:
50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Каткова, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №17" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986351
-
Адреса:
50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Каткова, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
39 944.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Медична карта стаціонарного хворого Форма 003/0
Лист експертної оцінки рівня якості лікування
Лист лікарських призначень Форма 003-4/0
Температурний лист Форма 004/0
Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Форма 066/0
Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду Форма 007/0
Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин Форма 005/0
Протокол переливання крові та її компонентів Форма 003-5/0
Порційна вимога на харчоблок Форма 22
Додаткова порційна вимога на харчоблок Форма 22
Інформаційна добровільна згода пацієнта на проведення діагностики та лікування Форма 003-6/0
Згода на придбання ліків поза національним переліком
Сводка на приймальне відділення
Заявка в клінічну лабораторію
Карта хворого, який лікується в фіз.кабінеті
Карта епід. спостереження до наказу №1614
Заявка в ЕКГ
Первина медична карточка
Накладна вимога в аптеку
Направлення на мікробіологічне дослідження Форма 204/0
Аналіз мазків Форма 218/0
Вкладний листок до історії хвороби
Лист діагностичного вишкрібання
Направлення на лабораторне тестування матеріалу на COVID-19 ( додаток 19
Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання Форма 058/0
Направлення на гістологічне дослідження Форма 014/0
Направлення на токсикологічне дослідження
Карта звернень за антирабічною допомогою Форма 045/0
Щоденний моніторинг
Інформація про нещасні випадки
Протокол проведених досліджень
Бланк профогляду
Щоденник рентген обстежень
Бланк – висновок ультразвукових досліджень органів черевної порожнини
Бланк – висновок ультразвукових досліджень, комплексне обстеження
Бланк – висновок ультразвукових досліджень, нирки
Бланк – висновки ультразвукових досліджень щитоподібної залози
Бланк – висновок ультразвукових досліджень молочної залози
Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин Форма 005/0
Протокол переливання крові та її компонентів Форма 003-5/0
Лист Форма 007/0
Лист лікарських призначень Форма 129-11-0
Наркозний лист Форма 003-3/0
Листок основних показників Форма 011/0
Протокол реанімаційних заходів Форма 007/0
Лікарське свідоцтво про смерть Форма 106/0
Медична карта амбулаторного хворого Форма 025/0
Направлення на проведення обстеження з виявлення серологічних маркерів (формат А-2) Форма 249-7/0
Консультативний висновок спеціаліста (формат А -2) Форма 028/0
Маршрутний (шляховий) лист
Огляд травматолога/хірурга
Направлення на токсикологічне дослідження (додаток 1)
Карта звернення за антирабічною допомогою (форма № 045/о)
Інформація про нещасні випадки по КНП «КМЛ №17» КМР
Щоденний моніторинг по стаціонарним відділенням КНП «КМЛ №17» КМР
Примітки:
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Місцезнаходження замовника - 50102, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Каткова, будинок 2.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування:
09.03.2023 10:16
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Медична карта стаціонарного хворого Форма 003/0
Кількість
8100 штуки
Період постачання
(не задано)
Лист експертної оцінки рівня якості лікування
Кількість
7000 штуки
Період постачання
(не задано)
Лист лікарських призначень Форма 003-4/0
Кількість
7000 штуки
Період постачання
(не задано)
Температурний лист Форма 004/0
Кількість
5000 штуки
Період постачання
(не задано)
Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Форма 066/0
Кількість
2500 штуки
Період постачання
(не задано)
Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду Форма 007/0
Кількість
2500 штуки
Період постачання
(не задано)
Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин Форма 005/0
Кількість
250 штуки
Період постачання
(не задано)
Протокол переливання крові та її компонентів Форма 003-5/0
Кількість
250 штуки
Період постачання
(не задано)
Порційна вимога на харчоблок Форма 22
Кількість
1500 штуки
Період постачання
(не задано)
Додаткова порційна вимога на харчоблок Форма 22
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Інформаційна добровільна згода пацієнта на проведення діагностики та лікування Форма 003-6/0
Кількість
2500 штуки
Період постачання
(не задано)
Згода на придбання ліків поза національним переліком
Кількість
2500 штуки
Період постачання
(не задано)
Сводка на приймальне відділення
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Заявка в клінічну лабораторію
Кількість
150 штуки
Період постачання
(не задано)
Карта хворого, який лікується в фіз.кабінеті
Кількість
150 штуки
Період постачання
(не задано)
Карта епід. спостереження до наказу №1614
Кількість
250 штуки
Період постачання
(не задано)
Заявка в ЕКГ
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Первина медична карточка
Кількість
450 штуки
Період постачання
(не задано)
Накладна вимога в аптеку
Кількість
250 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення на мікробіологічне дослідження Форма 204/0
Кількість
250 штуки
Період постачання
(не задано)
Аналіз мазків Форма 218/0
Кількість
250 штуки
Період постачання
(не задано)
Вкладний листок до історії хвороби
Кількість
2500 штуки
Період постачання
(не задано)
Лист діагностичного вишкрібання
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення на лабораторне тестування матеріалу на COVID-19 ( додаток 19
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання Форма 058/0
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення на гістологічне дослідження Форма 014/0
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення на токсикологічне дослідження
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Карта звернень за антирабічною допомогою Форма 045/0
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Щоденний моніторинг
Кількість
150 штуки
Період постачання
(не задано)
Інформація про нещасні випадки
Кількість
150 штуки
Період постачання
(не задано)
Протокол проведених досліджень
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Бланк профогляду
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Щоденник рентген обстежень
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Бланк – висновок ультразвукових досліджень органів черевної порожнини
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Бланк – висновок ультразвукових досліджень, комплексне обстеження
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Бланк – висновок ультразвукових досліджень, нирки
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Бланк – висновки ультразвукових досліджень щитоподібної залози
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Бланк – висновок ультразвукових досліджень молочної залози
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин Форма 005/0
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Протокол переливання крові та її компонентів Форма 003-5/0
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Лист Форма 007/0
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Лист лікарських призначень Форма 129-11-0
Кількість
250 штуки
Період постачання
(не задано)
Наркозний лист Форма 003-3/0
Кількість
300 штуки
Період постачання
(не задано)
Листок основних показників Форма 011/0
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Протокол реанімаційних заходів Форма 007/0
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Лікарське свідоцтво про смерть Форма 106/0
Кількість
50 штуки
Період постачання
(не задано)
Медична карта амбулаторного хворого Форма 025/0
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення на проведення обстеження з виявлення серологічних маркерів (формат А-2) Форма 249-7/0
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Консультативний висновок спеціаліста (формат А -2) Форма 028/0
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Маршрутний (шляховий) лист
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Огляд травматолога/хірурга
Кількість
2000 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення на токсикологічне дослідження (додаток 1)
Кількість
1500 штуки
Період постачання
(не задано)
Карта звернення за антирабічною допомогою (форма № 045/о)
Кількість
150 штуки
Період постачання
(не задано)
Інформація про нещасні випадки по КНП «КМЛ №17» КМР
Кількість
400 штуки
Період постачання
(не задано)
Щоденний моніторинг по стаціонарним відділенням КНП «КМЛ №17» КМР
Кількість
400 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума39 944.00 UAH