-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Додаткові роботи з поточного ремонту фасадів, покрівлі та службових приміщень адміністративної будівлі ДСНС України за адресою: вул. Бережанська, 7, м. Київ
Оголошено тендер
411 289.39
UAH
Номер:
540ff5a2e7a74729b0e9529897fdc395
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-03-01-003831-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
×
-
Код ЄДРПОУ:
33945469
-
Адреса:
04074, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бережанська, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
×
-
Код ЄДРПОУ:
33945469
-
Адреса:
04074, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бережанська, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
411 289.39 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Додаткові роботи з поточного ремонту фасадів, покрівлі та службових приміщень адміністративної будівлі ДСНС України за адресою: вул. Бережанська, 7, м. Київ
Примітки:
Адміністративна будівля за адресою вулиця Бережанська, 7 у місті Києві знаходиться на балансі Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України (далі – Управління).
У серпні 2022 року за результатами проведення процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю послуг з Поточного ремонту покрівель, фасадів будівлі, а також службових приміщень та приміщень загального користування адміністративної будівлі по вул. Бережанська, 7 у місті Києві, згідно ДБН А.2.2-3:2014, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-08-18-010638-a) було укладено договір про закупівлю послуг від 30.09.2022 року № 326 (далі – основний договір про закупівлю) з Товариством з обмеженою відповідальністю «РАЙЗЕН ЛАЙТ» (далі – ТОВ «РАЙЗЕН ЛАЙТ» або учасник або підрядник).
Предметом основного договору про закупівлю є: послуги з Поточного ремонту покрівель, фасадів будівлі, а також службових приміщень та приміщень загального користування адміністративної будівлі по вул. Бережанська, 7 у місті Києві, згідно ДБН А.2.2-3:2014, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Договірна ціна Послуг, передбачених договором (зі змінами), розрахована згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням величин заробітної плати, заготівельно-складських та загально-виробничих витрат у розмірі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та складає 1980611,20 грн. Строк надання послуг – до 28.12.2022 року.
Під час надання послуг за основним договором про закупівлю у замовника виникла необхідність надання додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, не зазначених у початковому дефектному акті та основному договорі про закупівлю, укладеного за результатами проведення вищезазначених торгів (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-08-18-010638-a). Вартість додаткових послуг складала 374158,07 грн. з ПДВ, яка не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
Придбання замовником додаткових послуг з поточного ремонту було здійснено шляхом укладення договору № 659 від 29.12.2022 року про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на підставі підпункту 8) пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості), а саме:
«8) у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
На даний час послуги з поточного ремонту за вищезазначеними договорами надані у повному обсязі у визначені терміни.
Під час придбання замовником додаткових послуг з поточного ремонту за договором № 659 від 29.12.2022 року на 374158,07 грн., ураховуючи стислі терміни на проведення робіт до кінця року, до цього договору не було включено всі додаткові послуги з поточного ремонту, які необхідно було надати.
Враховуючи, що у замовника після укладення та виконання основного договору про закупівлю та вищевказаного договору на додаткові роботи, виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, що не увійшли до договору № 659 від 29.12.2022 року на 374158,07 грн., а також те, що після укладення основного договору не минуло трьох років, а загальна вартість додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення торгів - ідентифікатор закупівлі - UA-2022-08-18-010638-a, уповноваженою особою ухвалено рішення здійснити її без використання електронної системи закупівель, шляхом укладення прямої угоди з підрядником, із внесенням інформації про цю закупівлю до річного плану та з оприлюдненням відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцевих та перехідних положень” Закону України «Про публічні закупівлі» в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Потреба у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого учасника обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ТОВ «РАЙЗЕН ЛАЙТ», який надавав послуги з поточного ремонту приміщень адміністративної будівлі ДСНС за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7, надасть можливість забезпечити сумісність додаткових послуг з рядом послуг, що виконувалися цим самим підрядником та дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією будівлі вцілому. Таким чином, будуть забезпечені сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень і дотримання гарантійних строків експлуатації об'єкта після надання послуг. Додаткові послуги поєднані між собою у технологічному процесі та повинні виконуватися в рамках одного зазначеного об’єкта, є такими, що технічно та економічно пов’язані з основним договором про закупівлю, відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе підрядник ТОВ «РАЙЗЕН ЛАЙТ».
Враховуючи зазначене, у замовника наявні обґрунтовані підстави для укладення з підрядником ТОВ «РАЙЗЕН ЛАЙТ» договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на підставі підпункту 8) пункту 13 Особливостей.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
КЕКВ:
2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування:
01.03.2023 16:42
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума411 289.39 UAH