• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Калькулятор, файли А4, (100шт/упак), папка-швидкозшивач А4, пластик, папка-сегригатор 7 см, папка-сегригатор 5 см, папка на гумках А4, швидкозшивач А4, картон, папір для заміток 9х9х1000, скріпки 25 мм, закладки пластикові з клейкою смужкою неон, скоби №24, скоби №10, стержні для механічного олівця, 0,5 мм, стержні для механічного олівця, 0,7 мм, коректор-олівець 10 мл, коректор з пензликом, ручка кулькова синя, олівець простий, маркер текстовий, папка на зав'язках, А4, картон, скотч широкий, скотч вузький, клей ПВА з пензликом, біндер 51 мм, біндер 32 мм, бінер 25 мм, папір ксероксний А4, 80г/м2, 500 арк., папка-куточок А4 пластиковий, підставка для ручок, лоток для документів горизонтальний метал чорний (3 секції), дирокол металевий 25арк., папка "На підпис"синя)

Оголошено тендер

63 424.38 UAH
Номер: 705d6d9d67f24d7c8d173e25e47585ba
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-02-23-005113-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Очікувана вартість: 63 424.38 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Калькулятор, файли А4, (100шт/упак), папка-швидкозшивач А4, пластик, папка-сегригатор 7 см, папка-сегригатор 5 см, папка на гумках А4, швидкозшивач А4, картон, папір для заміток 9х9х1000, скріпки 25 мм, закладки пластикові з клейкою смужкою неон, скоби №24, скоби №10, стержні для механічного олівця, 0,5 мм, стержні для механічного олівця, 0,7 мм, коректор-олівець 10 мл, коректор з пензликом, ручка кулькова синя, олівець простий, маркер текстовий, папка на зав'язках, А4, картон, скотч широкий, скотч вузький, клей ПВА з пензликом, біндер 51 мм, біндер 32 мм, бінер 25 мм, папір ксероксний А4, 80г/м2, 500 арк., папка-куточок А4 пластиковий, підставка для ручок, лоток для документів горизонтальний метал чорний (3 секції), дирокол металевий 25арк., папка "На підпис"синя)
Примітки: Закупівля здійснюється Згідно пп. 3-7 та 3-8 п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про публічні закупівлі»: «3-7. Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.» «3-8. Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 23.02.2023 15:56

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума63 424.38 UAH