• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

Оголошено тендер

1 073.00 UAH
Номер: c3c7785b1842465d8fc36e85c50b7e79
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-02-22-003934-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СИВАКОВЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КРАПЛИНКА" ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СИВАКОВЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КРАПЛИНКА" ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Очікувана вартість: 1 073.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 22.02.2023 16:41

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5.5 пачок
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума1 073.00 UAH