-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А3; Папір офісний А5)
Оголошено тендер
165 900.00
UAH
Номер:
4b35c95c44474b28ab344409343cc7eb
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-02-13-003919-a
Тип процедури:
Відкриті торги з особливостями
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
14233274
-
Адреса:
14034, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця 1-го Травня 168б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
14233274
-
Адреса:
14034, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця 1-го Травня 168б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
165 900.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А3; Папір офісний А5)
Примітки:
Закупівля товару здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та змін, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. №1495
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Лютий 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
13.02.2023 15:21
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А3
Кількість
130 пачок
Період постачання
(не задано)
Папір офісний А5
Кількість
770 пачок
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума165 900.00 UAH