• Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

191 410.00 UAH
Номер: e33d331131444703bace47ac807425e4
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-02-07-003296-b
Тип процедури: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
Очікувана вартість: 191 410.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.02.2023 14:17

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А-4 (500 арк) щільність/та або вага 80 г/м.кв. С
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 700 пачок
Період постачання (не задано)
Папір А-4 (500 арк.) щільність/та або вага 60 г/м.кв.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання (не задано)
Клей-олівець 15г.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 штуки
Період постачання (не задано)
Фарба штемпельна 30 мл.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 70 штуки
Період постачання (не задано)
Скотч прозорий 12мм*30мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання (не задано)
Скотч прозорий 48*90
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання (не задано)
Скоби № 10
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума191 410.00 UAH