• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Записник ВМ24522102 Chiazatto A5/80. арк.,тв.,обкл.,Зошит А4 48л.YES УФ -лак,іридіум,софт тач.Зошит А4 96л. скоба/П-т,Зошит А5 12л.П-т кліт. двоколірн., Зошит А5 18л.П-т клітинка кольорова,Зошит А5 24л.П-т клітинка кольорова, Зошит А5 36л.П-т клітинка кольорова,Зошит А5 48л.П-т клітинка,Зошит А5 60л.П-т клітинка , Клей -ол.А7102 15г PVA,Книга обл.96л.ВМ2400 кліт.,Скоби №24 Kangaro,Файл А4 40 мкм Дельта 1004 глянц.,Степлер №24 ВМ4257 (30 арк.) ,мет., Зошит А 4 80л.YES УФ-лак,іридіум ,софт,тач.,Зошит А 5 60 л.П-т клітинка,Клей -ол. А7102 15 Г PVA .Скоби № 10 Kangaro.Скоби № 24 Kangaro,Файл А4 40 мкм Дельта 1004 глянц..

Оголошено тендер

11 429.52 UAH
Номер: 656f33dcf67a4e8e85b33db105dfb24c
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-01-26-004505-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне підприємство "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради"
Замовник: Комунальне підприємство "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради"
Очікувана вартість: 11 429.52 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Записник ВМ24522102 Chiazatto A5/80. арк.,тв.,обкл.,Зошит А4 48л.YES УФ -лак,іридіум,софт тач.Зошит А4 96л. скоба/П-т,Зошит А5 12л.П-т кліт. двоколірн., Зошит А5 18л.П-т клітинка кольорова,Зошит А5 24л.П-т клітинка кольорова, Зошит А5 36л.П-т клітинка кольорова,Зошит А5 48л.П-т клітинка,Зошит А5 60л.П-т клітинка , Клей -ол.А7102 15г PVA,Книга обл.96л.ВМ2400 кліт.,Скоби №24 Kangaro,Файл А4 40 мкм Дельта 1004 глянц.,Степлер №24 ВМ4257 (30 арк.) ,мет., Зошит А 4 80л.YES УФ-лак,іридіум ,софт,тач.,Зошит А 5 60 л.П-т клітинка,Клей -ол. А7102 15 Г PVA .Скоби № 10 Kangaro.Скоби № 24 Kangaro,Файл А4 40 мкм Дельта 1004 глянц..
Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” пункт 11, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”зі змінами.
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 26.01.2023 17:40

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опискошти НСЗУ
Сума11 429.52 UAH