• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ (КОД ДК 021:2015 03220000-9): (код ДК 021:2015 03221111-7 Буряк; код ДК 021:2015 03221112-1 Морква; код ДК 021:2015 03221113-1 Цибуля; код ДК 021:2015 03221400-0 Капустяні овочі (капуста); код ДК 021:2015 03222321-9 Яблука) для закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району, Кіровоградської області на 2023 рік

Оголошено тендер

190 000.00 UAH
Номер: 18456257aad147acbd818c053bfa3ac0
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-01-25-002100-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПРИЮТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 190 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ (КОД ДК 021:2015 03220000-9): (код ДК 021:2015 03221111-7 Буряк; код ДК 021:2015 03221112-1 Морква; код ДК 021:2015 03221113-1 Цибуля; код ДК 021:2015 03221400-0 Капустяні овочі (капуста); код ДК 021:2015 03222321-9 Яблука) для закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району, Кіровоградської області на 2023 рік
Примітки: На 2023 рік існує потреба у здійснення Закупівлі свіжих овочів для потреб закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області. Пунктом 13 Особливостей встановлено ,що придбання замовниками: -товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень; -послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень; -робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5млн.грн. може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі) ,у тому числі за лотами. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошені про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. 17 січня 2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п.48 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додаються ( ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-09-004190-a). Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняття рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до п.п.6 п. 13 Особливостей. Відповідно до статі 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свободи із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 19 лютого 2023 року. Статтею 4 Указу №64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно : 1)ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України; Статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що КМУ в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1)працює відповідно до регламенту КМУ в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму, який склалася. Згідно у абз.7 п.5 ч.1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведення її на режим роботи в умовах надзвичайного воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються КМУ із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом було прийнято Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис.грн, робіт. Вартість яких становть або перевищує 1,5 млн.грн. може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотами. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинна відрізнятися від вимог визначені замовником у тендерній документації. Та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошені про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників закупівлі (учасники процедури закупівлі), тобто замовник застосовує вийняток за Особливостями і укладає прямий договір . За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовний оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відділом освіти, молоді та спорту Приютівської селищної ради була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором закупівель UA-2023-01-09-004190-a, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п.48 Особливостей. Отже, з огляду на зазначене, застосовується вище вказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в закупівлі свіжих овочів для потреб закладів освіти в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вище зазначеного вийнятку за Особливостями. 2.На виконання вимог ст.4 Закону для забезпечення наявної потреби Замовники є необхідність у затвердженні змін до річного плану закупівель на 2023 рік щодо Закупівлі із зазначенням у примітках, що Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до п.п.6 п.13 Особливостей. 3. На виконання вимог статті 4 Закону є необхідність оприлюднити зміни до річного плану закупівель на 2023 рік в Електронній системі протягом п’яти робочих днів з дня його затвердження. 4.Пунктом 13 Особливостей встановлено , що результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність у прийнятті рішення щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладання такого договору.
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
КЕКВ: 2230 Продукти харчування
Дата опублікування: 25.01.2023 11:58

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Капуста
Код ДК 021:2015: 03221400-0 Капустяні овочі
Кількість 1243 кілограм
Період постачання (не задано)
Морква
Код ДК 021:2015: 03221112-4 Морква
Кількість 1039 кілограм
Період постачання (не задано)
Буряк
Код ДК 021:2015: 03221111-7 Буряк
Кількість 245 кілограм
Період постачання (не задано)
Цибуля
Код ДК 021:2015: 03221113-1 Цибуля
Кількість 785 кілограм
Період постачання (не задано)
Яблуко
Код ДК 021:2015: 03222321-9 Яблука
Кількість 4000 кілограм
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума190 000.00 UAH