• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярія Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

8 278.03 UAH
Номер: 104c7e8999234c388151603ccd54c77f
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-01-20-002396-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради
Замовник: Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради
Очікувана вартість: 8 278.03 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярія Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 20.01.2023 11:22

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Книга канц т/о А4/96
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Ручка масл синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Ручка кульк чорна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Клей ПВА 1,0кг
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Папка справа А4 карт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 800 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума8 278.03 UAH