• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари ( видатковий касовий ордер, подорожній лист 872)

Оголошено тендер

194.20 UAH
Номер: b4f8c586152843dfb5d05305f351ef7c
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-01-17-002641-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Виконавчий комітет Прилуцької міської ради
Замовник: Виконавчий комітет Прилуцької міської ради
Очікувана вартість: 194.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари ( видатковий касовий ордер, подорожній лист 872)
Примітки: Місцезнаходження замовника: 17500, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Незалежності, 82. Категорія замовника:органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об'єднання територіальних громад. Закупівля здійснена відповідно до договору від 17.01.2023 №4 на загальну суму 259,20 грн
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 17.01.2023 11:27

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Видатковий касовий ордер 72461
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Подорожній лист 872
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 4 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума194.20 UAH