• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярські товари )

Оголошено тендер

2 892.00 UAH
Номер: 9a4f4d5bf8e94034b6d71ed439fa74db
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-01-17-001274-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬСЬКА ПОЛІКЛІНІКА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬСЬКА ПОЛІКЛІНІКА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Очікувана вартість: 2 892.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярські товари )
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 17.01.2023 11:03

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г/м2/500
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання (не задано)
Календар настінний А-3*спіраль+бігунок
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)
Зажим для паперу 51мм ВМ5301
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання (не задано)
Олівець 7000/2В марко
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання (не задано)
Клей ПВА 200гр/41211*7123
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Ручка Flair 10 КМ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума2 892.00 UAH