• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля паперу та похідного офісного витратного матеріалу

Оголошено тендер

6 726.00 UAH
Номер: 84e76fa5c6d14473b4bc7ed6b4ce7d7d
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-01-17-001318-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ВІДДІЛ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 6 726.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Закупівля паперу та похідного офісного витратного матеріалу
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Січень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 17.01.2023 10:13

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 26 пачка
Період постачання (не задано)
Ручки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штуки
Період постачання (не задано)
Скоби
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 упаковка
Період постачання (не задано)
Коректор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума6 726.00 UAH