• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

37 336.00 UAH
Номер: cc26989648e2401790d9fa896258b124
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-12-26-001155-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Замовник: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Очікувана вартість: 37 336.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 26.12.2022 10:05

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксероксний А4 80 г/м2 500 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 123 пачок
Період постачання до 29.12.2022
Ручка кулькова синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 штуки
Період постачання до 29.12.2022
Олівець графітовий з гумкою
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 штуки
Період постачання до 29.12.2022
Канцелярська книга
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 29.12.2022
Папка-реєстратор А4 70 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 29.12.2022
Папка на звязках картон А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штуки
Період постачання до 29.12.2022
Папка швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штуки
Період постачання до 29.12.2022

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума37 336.00 UAH