-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Наряд.Вкладиш в амбулаторну карту.Інформаційна згода.Онкоогляд (за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.)
Оголошено тендер
1 140.00
UAH
Номер:
0cf949c8e1f246c2933e24564b7f1de0
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-12-23-004466-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33683650
-
Адреса:
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Петропавлівська, будинок 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33683650
-
Адреса:
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Петропавлівська, будинок 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
1 140.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Наряд.Вкладиш в амбулаторну карту.Інформаційна згода.Онкоогляд (за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.)
Примітки:
1. Місцезнаходження замовника - 42700, Сумська область, місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15; 2. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону; 3. Вид закупівлі: договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель .
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
23.12.2022 12:32
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Наряд.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
4000 штуки
Період постачання
(не задано)
Вкладиш в амбулаторну карту.(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Інформаційна згода(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Онкоогляд(ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
50 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписРозрахунок здійснюється протягом 15(п'ятнадцяти)робочих днів з дня отримання товару.
Сума1 140.00 UAH