• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021-2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

847.68 UAH
Номер: d230a691f2474c1ea7b59701439535bb
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-12-22-000618-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Замовник: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Очікувана вартість: 847.68 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021-2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 22.12.2022 09:24

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір Maestro standart A4 80 гр./м кв.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 пачок
Період постачання до 31.12.2022
Папір для нотаток білий DELTA 90х90х30 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 блок
Період постачання до 31.12.2022
Папір для нотаток кольоровий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 блок
Період постачання до 31.12.2022

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписДК 021-2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Сума847.68 UAH