• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (папка,файл,папір А4,клей-олівець, біндер)

Оголошено тендер

27 000.00 UAH
Номер: 03fab50ac42e4ddc8807820bd7a1be16
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-12-20-008144-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальний заклад "Ніжинський фаховий медичний коледж" Чернігівської обласної ради
Замовник: Комунальний заклад "Ніжинський фаховий медичний коледж" Чернігівської обласної ради
Очікувана вартість: 27 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (папка,файл,папір А4,клей-олівець, біндер)
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 20.12.2022 16:11

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папка на зав'язках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Папка швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Папка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Файл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 упаковка
Період постачання до 31.12.2022
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 102 упаковка
Період постачання до 31.12.2022
Клей-олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Біндер
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2022

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума27 000.00 UAH