• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Ручка « Cello» 10км; Скоби для степлера №24; Файли А-4 100шт; Паперовий блок для записів білий 400ар. 85*85мм; Папка картонна на зав’язках; Коректор-ручка; Клей олівець; Журнал вхідної реєстрації документів; Книга виходу на роботу; Скріпки 28мм 100шт; Олівець простий; Клей -олівець 35гр; Клей- олівець 22гр; Стікер-закладка; Клей стрічка 100м; Клей стрічка 18мм*10м; Текстовий маркер; Касова стрічка; Швидкозшивач пластик; Папка на кнопці А-4; Скоби на степлер №10; Точилка; Книга обліку розрахунку; Біндер 41мм; Біндер 51мм; Папка бокс А-4; Інвентарна картка №03-6; Папір газетний А-4; Книга канцелярська 96ар; Папка картонна на зав’язках; Папка швидкозшивач; Касова книга А-5; Папка-реєстратор А-4; Зошит офісний А-4 тверд.; Коректор стрічковий; Ручка синій стержень; Ручка чорний стержень; Степлер; Лінійка 30см; Скріпка 78мм; Скріпка кольорова; Гумка; Олівець простий; Клей олівець 22гр; Клей ПВА; Паперовий блок для записів з липким краєм 100ар; Паперовий блок 80*80*40мм

Оголошено тендер

16 830.00 UAH
Номер: 7392e27131554fc2bc9db0744bfb3fbb
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-12-15-007449-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Очікувана вартість: 16 830.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Ручка « Cello» 10км; Скоби для степлера №24; Файли А-4 100шт; Паперовий блок для записів білий 400ар. 85*85мм; Папка картонна на зав’язках; Коректор-ручка; Клей олівець; Журнал вхідної реєстрації документів; Книга виходу на роботу; Скріпки 28мм 100шт; Олівець простий; Клей -олівець 35гр; Клей- олівець 22гр; Стікер-закладка; Клей стрічка 100м; Клей стрічка 18мм*10м; Текстовий маркер; Касова стрічка; Швидкозшивач пластик; Папка на кнопці А-4; Скоби на степлер №10; Точилка; Книга обліку розрахунку; Біндер 41мм; Біндер 51мм; Папка бокс А-4; Інвентарна картка №03-6; Папір газетний А-4; Книга канцелярська 96ар; Папка картонна на зав’язках; Папка швидкозшивач; Касова книга А-5; Папка-реєстратор А-4; Зошит офісний А-4 тверд.; Коректор стрічковий; Ручка синій стержень; Ручка чорний стержень; Степлер; Лінійка 30см; Скріпка 78мм; Скріпка кольорова; Гумка; Олівець простий; Клей олівець 22гр; Клей ПВА; Паперовий блок для записів з липким краєм 100ар; Паперовий блок 80*80*40мм
Примітки: Місцезнаходження замовника: 63304, Україна , Харківська обл., Красноград, Шиндлера, 87 ; категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади , що визначено згідно з пунктом 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі:звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель,згідно абзацу 5 пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 15.12.2022 15:06

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума16 830.00 UAH