-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Крісла офісні
Оголошено тендер
24 650.50
UAH
Номер:
6b67d6048c68494195aeafafbb5e04d7
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-12-14-009366-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
×
-
Код ЄДРПОУ:
33945469
-
Адреса:
04074, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бережанська, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
×
-
Код ЄДРПОУ:
33945469
-
Адреса:
04074, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бережанська, 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
24 650.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Крісла офісні
Примітки:
Закупівля здійснюється без використання електронної системи закупівель відповідно до абзацу 3 пункту 15 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості), а саме:
«Якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями».
Дана закупівля не планувалась та не передбачалась на момент здійснення закупівель за аналогічним предметом закупівлі. Зважаючи на економію коштів у сумі 78522 грн., що виникла після процедури закупівлі відкритих торгів по закупівлі м’яких крісел для зали засідань (ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-22-015064-a) було вирішено частину з них направити на закупівлю вищезгаданих крісел офісних для службових кабінетів адміністративної будівлі за адресою вулиця Олеся Гончара, 55А у місті Києві.
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
14.12.2022 17:44
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума24 650.50 UAH