-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари. ДК 021:2019:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Папір А4 (пач) 80 г/м2. ДК 021:2015:30197630-1 Папір для друку, Печать. ДК 021:2015:30192000-1 Офісне приладдя, Штамп. ДК 021:2015:30192153-8 Штампи, Папка для підпису. ДК 021:2015:30192000-1 Офісне приладдя
Оголошено тендер
5 690.00
UAH
Номер:
bef1e7b8119c4f3da8eb79d8dd69d144
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-12-12-003107-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
34648973
-
Адреса:
11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, буд. 16
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
34648973
-
Адреса:
11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, буд. 16
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
5 690.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари. ДК 021:2019:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Папір А4 (пач) 80 г/м2. ДК 021:2015:30197630-1 Папір для друку, Печать. ДК 021:2015:30192000-1 Офісне приладдя, Штамп. ДК 021:2015:30192153-8 Штампи, Папка для підпису. ДК 021:2015:30192000-1 Офісне приладдя
Примітки:
Товар має відповідати технічним умовам заводу виробника, відповідним ДСТУ, іншим національним і міжнародним стандартам якості.
Джерело фінансування: загальний фонд, річний бюджет 2022 року. Місце знаходження замовника: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, буд. 16. Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
12.12.2022 11:41
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 (пач) 80 г/м2. ДК 021:2015:30197630-1 Папір для друку
Кількість
20 пачка
Період постачання
(не задано)
Печать. ДК 021:2015:30192000-1 Офісне приладдя
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Штамп. ДК 021:2015:30192153-8 Штампи
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Папка для підпису. ДК 021:2015:30192000-1 Офісне приладдя
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума5 690.00 UAH