• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (папір А4, папка регістратор, файли, фломастери) за кодом ДК 021:2015-3019 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

5 000.00 UAH
Номер: bbc01cd7944e47b9ab4893224702b9f5
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-12-05-001507-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КУЛИКІВСЬКА МИСТЕЦЬКА ШКОЛА" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КУЛИКІВСЬКА МИСТЕЦЬКА ШКОЛА" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 5 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (папір А4, папка регістратор, файли, фломастери) за кодом ДК 021:2015-3019 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.12.2022 10:26

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
30197630-1 - Папір для друку (папір А4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання (не задано)
30197210-1 - Теки-реєстратори (парка - реєстратор)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя (файли А4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання (не задано)
30192124-6 - Фломастери
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписІнша субвенція (виконання доручень виборців депутатами обласної ради)
Сума5 000.00 UAH