• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцтовари

Оголошено тендер

27 157.00 UAH
Номер: b200417310a340e08ad89f8557c51380
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-12-05-000571-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Служба у справах дітей Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області
Замовник: Служба у справах дітей Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області
Очікувана вартість: 27 157.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцтовари
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.12.2022 09:33

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір для оргтехніки А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 80 пачка
Період постачання (не задано)
Папка реєстратор А-4 7см
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання (не задано)
Книга канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 18 штуки
Період постачання (не задано)
Папка з 40 файлами
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
Файли А-4 40мк (уп100шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 упаковка
Період постачання (не задано)
Папка з 20 файлами
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання (не задано)
Папка реєстратор А-4 5см
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума27 157.00 UAH