• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

Оголошено тендер

8 285.50 UAH
Номер: 1c811b3ff4ac40adb6e2ec9743642d9a
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-12-01-003235-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СИВАКОВЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КРАПЛИНКА" ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СИВАКОВЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КРАПЛИНКА" ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Очікувана вартість: 8 285.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 01.12.2022 12:11

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 207 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума8 285.50 UAH