-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів)
Оголошено тендер
12 085.75
UAH
Номер:
9178b905a2e24dcb8b15a7729399cb60
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-11-29-003976-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ЛЬВІВ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
43317547
-
Адреса:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, площа Шашкевича, буд. 1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ЛЬВІВ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
43317547
-
Адреса:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, площа Шашкевича, буд. 1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
12 085.75 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів)
Примітки:
Закупівля здійснюється за рахунок зекономлених коштів за результатами проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів ДК 021:2015: ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, Лот №1 - Папір А4 клас «А»/«А+», швидкозшивачі картоні
UA-2022-10-25-006484-a
Керуючись Роз'ясненням МЕРТ Щодо планування закупівель № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межу закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
29.11.2022 16:16
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума12 085.75 UAH