• Спрощена закупівля
  • КЕП

Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

40 000.00 UAH
Номер: 8974f8eb1e8a43818deca0fe91f6cc91
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-11-27-000024-c
Тип процедури: Спрощена закупівля
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 40 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Станом на 27.11.2022 р. сума витрачених коштів по коду ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне склала впродовж 11 місяців 2022 року 39903 грн. Дану закупівлю замовник не міг передбачити під час планування та організації на початку року, оскільки це додаткова потреба, яка виникла у зв'язку з перевитратами паперу (друк документів для проходження ISO (проведення першого наглядового аудиту системи управління якістю, іменованої далі «СУЯ», Замовника, відповідно до міжнародного стандарту та національного стандарту ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) та ДСТУ EN 15224:2019), друк документів медичного директора. Керуючись роз’ясненнями Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» дана закупівля це – додаткова потреба, яку замовник не міг передбачити, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, відповідно до вимог Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами), затвердженої наказом ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25, Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням (Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель). Вид закупівлі: спрощена закупівля. Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р. Термін поставки товару: протягом 2-ох робочих днів з дати отримання заявки замовником, але не пізніше 25 грудня 2022 року. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 27.11.2022 09:21

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума40 000.00 UAH