• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4 (ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Оголошено тендер

10 000.00 UAH
Номер: 5e43e1bce6814ebc866f31e376e4c127
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-11-25-004464-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ІЗЮМА"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ МІСТА ІЗЮМА"
Очікувана вартість: 10 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4 (ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 25.11.2022 14:14

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4 Smart Line Euro OFFICE, 500 арк.
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 50 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума10 000.00 UAH