• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

Оголошено тендер

5 100.00 UAH
Номер: 8495c6e320144eefa7dde0ee8e14366e
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-11-16-003031-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 5 100.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 16.11.2022 15:26

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Сегрегатор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2022
папка пластикова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2022
швидкозшивач паперовий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2022
файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 упаковка
Період постачання до 31.12.2022
ручки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штуки
Період постачання до 31.12.2022
папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 11 пачка
Період постачання до 31.12.2022
коректор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2022

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума5 100.00 UAH