• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари )

Оголошено тендер

4 752.05 UAH
Номер: 8504ace987494de2afdf29ebcc3e0edd
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-11-10-003768-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Замовник: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Очікувана вартість: 4 752.05 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари )
Примітки: ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2022 РІК!!! Закупівля за предметом "Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари )" здійснюється на зекономлені кошти в результаті проведення відкритих торгів. Номер оголошення UA-2022-09-13-005903-a . Відповідно до роз'яснення Мінекономіки від 03.09.2020 року №3304-04/54160-06 зекономлені кошти внаслідок проведення процедур закупівель вважаються новим предметом закупівлі. Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.11.2022 13:49

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Тека-реєстратор, 50мм
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 25 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Тека-реєстратор, 70мм
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 25 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Ручка з кріпленням до столу
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 153 штуки
Період постачання до 31.12.2022

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоБюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів)
ОписРозрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування.
Сума4 752.05 UAH