-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір ксероксний,папір газетний,скринінг,замовлення наряд,особова картка,список пролікованих,щоденник 039/0,наряд,карта амбулаторного хворого.(ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
2 532.00
UAH
Номер:
00fe581cdf7d40638d8a2f031b9ee30e
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-11-07-003190-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33683650
-
Адреса:
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Петропавлівська, будинок 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33683650
-
Адреса:
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Петропавлівська, будинок 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
2 532.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір ксероксний,папір газетний,скринінг,замовлення наряд,особова картка,список пролікованих,щоденник 039/0,наряд,карта амбулаторного хворого.(ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
1. Місцезнаходження замовника - 42700, Сумська область, місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15; 2. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону; 3. Вид закупівлі: договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель відповідно абзацу 6 пункту 5 частини другої статті 4 Закону. Звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
07.11.2022 15:36
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксероксний (ДК 021:2015:30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
1 пачка
Період постачання
(не задано)
Папір газетний(ДК 021:2015:30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
1 пачка
Період постачання
(не задано)
Скринінг(ДК 021:2015:30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
1300 штуки
Період постачання
(не задано)
Замовлення наряд(ДК 021:2015:30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
2200 штуки
Період постачання
(не задано)
Особова картка(ДК 021:2015:30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
50 штуки
Період постачання
(не задано)
Список пролікованих(ДК 021:2015:30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Щоденник 039/0(ДК 021:2015:30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Наряд(ДК 021:2015:30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
4000 штуки
Період постачання
(не задано)
Карта амбулаторного хворого(ДК 021:2015:30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Описрозрахунок здійснюється протягом 15(п'ятнадцяти) робочих днів з дня отримання товару,форма розрахунку безготівкова
Сума2 532.00 UAH