-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту системи вентиляції
Оголошено тендер
39 460.00
UAH
Номер:
048510737ec947f683ef5d20531d287e
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-10-27-000394-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01985239
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01985239
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
39 460.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Послуги з поточного ремонту системи вентиляції
Примітки:
За рахунок еккономії коштів та перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель.
Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби, яку Замовник не міг передбачити, керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи.
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
КЕКВ:
2282 Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Дата опублікування:
27.10.2022 09:42
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Заміна повітропроводів до Ø350 мм.
Кількість
10 погонний метр
Період постачання
(не задано)
Заміна пульта управління вентиляцією
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна вентиляторів канальних Ø315 мм.
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна вставок гнучких до вентиляторів
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна клапанів зворотних Ø315 мм.
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Встановлення вентиляційного зонту (купольний) 800*450* d-200.
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна сандвіч панелі віконної.
Кількість
9 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна переходів Ø315 - Ø200.
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна вставок гнучких Ø315.
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна відводів 90 град. Ø200.
Кількість
3 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна трійників Ø315, вставка Ø200.
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна шиберів Ø200.
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна врізки 300/300 Ø200.
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна зонтів дахових Ø315.
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Заміна проводів електричних в гофрорукаві.
Кількість
45 метри
Період постачання
(не задано)
Наладка вентиляційної системи після заміни.
Кількість
1 послуга
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума39 460.00 UAH