-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Поштові конверти немарковані
Оголошено тендер
9 414.00
UAH
Номер:
725fcff6f02c4e3da4f117193b3218e8
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-10-17-000162-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01985239
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01985239
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
9 414.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Поштові конверти немарковані
Примітки:
За рахунок економії коштів. Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, та у зв’язку з перерозподілом коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель, керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи. Кошти були зекономлені після проведення закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код ДК: 30190000-7
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2282 Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Дата опублікування:
17.10.2022 09:07
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Конверт С5
Кількість
0.5 тисяч штук
Період постачання
(не задано)
Конверт В4
Кількість
0.5 тисяч штук
Період постачання
(не задано)
Конверт Е4
Кількість
0.5 тисяч штук
Період постачання
(не задано)
Конверт С4
Кількість
0.5 тисяч штук
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума9 414.00 UAH