-
Відкриті торги
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Папки-реєстратори. Папки на зав’язках. Папки-швидкозшивачі (картон). Папки(картон). Папки-вуса. Папки-швидкозшивачі (пластик). Клей ПВА. Клей-олівець. Біндери №25. Біндери №32. Біндери №51. Лінійки. Стрічка клейка широка. Стрічка клейка. Ножиці. Дироколи великі. Дироколи малі. Різак для паперу. Плівка для ламінування. Пружини для брошурування. Пружини для брошурування. Закладки пластикові. Файли. Скріпки. Скоби для степлера №10. Скоби для степлера №24. Папір для нотаток білий. Папір для нотаток неклейкий. Папір для нотаток з липким краєм. Книга канцелярська. Канцелярська книга. Картка обліку заробітної плати. Маркери жовті. Маркери помаранчеві. Маркери зелені. Маркери малинові (рожеві). Маркери сині. Маркер білий. Маркер чорний. Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Олівці HB. Олівці 2B. Точилка. Коректори стрічкові. Коректор-ручка. Степлери №10. Степлери №24. Антистеплер. Лотки горизонтальні. Ластик)
Оголошено тендер
70 706.00
UAH
Номер:
ba1a9315b806472e9abd1b52c1058b4d
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-10-12-001373-c
Тип процедури:
Відкриті торги
Закупівельник:
Департамент освіти Вінницької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02141532
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Мури, 4
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Департамент освіти Вінницької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02141532
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Мури, 4
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
70 706.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Папки-реєстратори. Папки на зав’язках. Папки-швидкозшивачі (картон). Папки(картон). Папки-вуса. Папки-швидкозшивачі (пластик). Клей ПВА. Клей-олівець. Біндери №25. Біндери №32. Біндери №51. Лінійки. Стрічка клейка широка. Стрічка клейка. Ножиці. Дироколи великі. Дироколи малі. Різак для паперу. Плівка для ламінування. Пружини для брошурування. Пружини для брошурування. Закладки пластикові. Файли. Скріпки. Скоби для степлера №10. Скоби для степлера №24. Папір для нотаток білий. Папір для нотаток неклейкий. Папір для нотаток з липким краєм. Книга канцелярська. Канцелярська книга. Картка обліку заробітної плати. Маркери жовті. Маркери помаранчеві. Маркери зелені. Маркери малинові (рожеві). Маркери сині. Маркер білий. Маркер чорний. Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Олівці HB. Олівці 2B. Точилка. Коректори стрічкові. Коректор-ручка. Степлери №10. Степлери №24. Антистеплер. Лотки горизонтальні. Ластик)
Примітки:
Місцезнаходження замовника: 21050, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Мури, 4.
Категорія замовника: передбачено п.1 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - орган місцевого самоврядування.
Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкриті торги).
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
12.10.2022 12:58
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума70 706.00 UAH