• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір та похідний офісний витратний матеріал

Оголошено тендер

8 405.00 UAH
Номер: ecd1fdadb334442d8461e9d34ff57046
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-10-10-001868-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ВІДДІЛ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 8 405.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір та похідний офісний витратний матеріал
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.10.2022 15:38

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 32 пачок
Період постачання (не задано)
Ручки км.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Ручки звичайні
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)
Олівці прості
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Клей олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума8 405.00 UAH